Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с климатика? Работи ... ама не работи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не разбрах дали затваряте и клапата за външния въздух При мен проверката след профилактика на климатика беше от духалката при вратата, вентилатора беше на 3 (не на макс.) и затворена клапата за външен въздух, както и всички клапи. Температурата падна на около 5 градуса. След това си монтирах една сондичка с дигитален термометър непрекъснато да ми показва с каква температура духа
    Ex 156 SW 2,4 JTD .
    Renault Megane Grandtour 2010
    Ex Dedra 2.0 ieLS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pioneer Покажи съобщение
      Не разбрах дали затваряте и клапата за външния въздух При мен проверката след профилактика на климатика беше от духалката при вратата, вентилатора беше на 3 (не на макс.) и затворена клапата за външен въздух, както и всички клапи. Температурата падна на около 5 градуса. След това си монтирах една сондичка с дигитален термометър непрекъснато да ми показва с каква температура духа
      Как я затваряме колега?беше пуснат на вътрешна циркулация....
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #18
        Точно така на вътрешна циркулация, това имах в предвид.
        Ex 156 SW 2,4 JTD .
        Renault Megane Grandtour 2010
        Ex Dedra 2.0 ieLS

        Comment


        • #19
          ми моята клапа се прецака,и сега нямам вътрешна циркулация доста бавничко охлажда!а тази клапа може ли да се подменя???
          alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
            Колеги, днес си презаредих климатика и имам странен проблем.

            Температурата на духалките едвам едвам пада под 10 градуса като го сложа на минимум и на средно духане....а трябва да е около 4-5.Човека, който ми прави климатика каза, че правел над 2 бара налягане, тоест на кондензатора или не знам там, на най-студената точка температурата била около 0-та....тоест трябва да духа доста под 10 градуса....пълен е с фреон...някакви предложения.
            Той каза, че като устройство си работи 6 климатика...само дето не е ясно защо идва по-топъл въздух до купето от обичайното....
            Колега сменял ли си скоро филтъра на купето? На мен ми прави подобен номер точно от него
            sigpic
            Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
            BMW 316 Compact '95

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
              Колега сменял ли си скоро филтъра на купето? На мен ми прави подобен номер точно от него
              да, нов е колега, на 2 седмици
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #22
                Ако е препълнен климатика ,може да го товари и по често да изключва и за това да не охлажда оптимално.
                CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                  Ако е препълнен климатика ,може да го товари и по често да изключва и за това да не охлажда оптимално.
                  Климатика е напълнен точно, + това самия климатик като климатик си охлажда повече от добре....проблема е между у-вото и купето
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #24
                    Колега, дали не се главоболиш излишно? Не мога да открия линка, но даваха, че нормалната температура на студеното мерена със сонда е от 8 до 12 градуса, като значение има и външната температура. И също мисля, че трябва вентилатора да е на макс. При мен даде 15 градуса. Аз обвинявам клапата за топло/студено, но никой не му се занимава с нея защото е много работа. Иначе даде изпарение на фреона на 0 градуса, което според майстора било супер.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • #25
                      малко около темата.....
                      при облачно и хладно време искам само да вкарам свеж въздух отвън(без климатик) на затворени прозорци,но влиза затоплен.
                      слагам регулатора на <18гр. с и без вентилатор - абе хладно духа..... ама не е като навън.
                      има ли начин да влиза директно студен въздух в купето или повредата е в моя тв?
                      sigpic156 SW 2001 бивша.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                        малко около темата.....
                        при облачно и хладно време искам само да вкарам свеж въздух отвън(без климатик) на затворени прозорци,но влиза затоплен.
                        слагам регулатора на <18гр. с и без вентилатор - абе хладно духа..... ама не е като навън.
                        има ли начин да влиза директно студен въздух в купето или повредата е в моя тв?
                        Първата врътка макс на студено.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          Колега, дали не се главоболиш излишно? Не мога да открия линка, но даваха, че нормалната температура на студеното мерена със сонда е от 8 до 12 градуса, като значение има и външната температура. И също мисля, че трябва вентилатора да е на макс. При мен даде 15 градуса. Аз обвинявам клапата за топло/студено, но никой не му се занимава с нея защото е много работа. Иначе даде изпарение на фреона на 0 градуса, което според майстора било супер.
                          Колега, вентилатора на макс значи, че въздуха седи по-малко време да се охлажда, тоест температурата няма как да падне повече
                          Колкото по-бавно върти вентилатора, толкова по студен въздух влиза в купето.
                          И нормалната температура е 4-8 градуса.Но аз за тея 8 градуса чаках 25 минути при 25-6 градуса външна температура, което не е чак толкова много.Тоест проблем си има някакъв...
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #28
                            а не значи ли по-голямата скорост на вентилатора по-бързото движение на въздуха респективно по-бърз топлообмен . Което според мойте познания няма значение дали е с вентилатор или не за топлообмена като отдаване само времето за него ще е различно . Той зависи от ламелките на изпарителя няма да е зле да се види да не е много зацапан между ламелите какви ли ме не глупости се набиват и после топлообмен ниц па ти си чакай по-малко от 8 градуса
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                              а не значи ли по-голямата скорост на вентилатора по-бързото движение на въздуха респективно по-бърз топлообмен . Което според мойте познания няма значение дали е с вентилатор или не за топлообмена като отдаване само времето за него ще е различно . Той зависи от ламелките на изпарителя няма да е зле да се види да не е много зацапан между ламелите какви ли ме не глупости се набиват и после топлообмен ниц па ти си чакай по-малко от 8 градуса
                              Не, не значи, колега
                              По-бързото въртене на вентилатора значи по-голям обем въздух, който ще влезе/излезе в купето, но като абсолютна стойност въздухът, който постъпва в купето е спо-висока температура, ако е с по-висока скорост.

                              Или с други думи представи си една сауна.Кога ще се загрееш повече, ако седиш 2 минути в нея или ако претичаш през нея за 15 секунди
                              Last edited by Satanism; d.m.y г., 21:24.
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment


                              • #30
                                Да ако постъпва въздух от вън ще влияе защото ще има студозагуби , но ако пуснеш на вътрешна циркулация ще сведеш студозагубите до минимум и тогава температурата ще слезе надолу
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X